2011. szeptember 1., csütörtök

Amerika, Amerika, Te csodas

Igazabol nem tudom, hogy olvassa-e valaki ezeket a sorokat, de legalabb kiirom magambol a tortenteket.

Az ittletem alatt rengeteg minden tortent. Voltak felemelo pillanatok, voltak nehezebb orak, ettem steaket, beszelgettem Kanada volt malaj nagykovetevel es felesegevel, enekeltem az autoban olyan dalt, amit egyebkent meg sem hallgatnek, sirasig nevettem es sirtam is nevetes nelkul.

Ket dolgot tudok mondani. Egyreszt azt, hogy Isten kiseri minden lepesemet itt. Masreszt pedig minden nap elamulok a baratsag erejen...

Hetfon-kedden Nashvilleben voltunk ketten lanyok, elmeny volt. Nashville eletem egyik legfurabb elmenye eddig. Nem tudom, ki mit tud a varosrol, en annyit tudtam, hogy a country es a kereszteny zene kozpontja, kedvenc zeneszeim kozul sokan ott laknak. Elkepzeltem egy nagyvarost, nyuzsgo elettel, rengeteg latnivaloval. Meg arrol is beszeltunk, hogy talan a ket nap nem is lesz eleg arra, hogy megnezzuk azokat a dolgokat, amik erdekelnek bennunket. Az teny, hogy Nashville gyonyoru helyen van. Gyonyoru dombok veszik korul. De maga a varos olyan kicsi, hogy en csak amultam. Hipp-hopp korbejartuk, meg kocsiba sem kellett szallnunk, mert minden jarhato tavolsagon belul van. Mindenhol zene szol, a zebraknal a lampak madarhangokon jelzik, hogy szabad az atkeles. Az egesz amolyan Las Vegasos stilusban, csak eppenseggel mindenki western csizmat, kockas inget hord :) Nem nagyon ertem most, hogy miert laknak ott emberek.... Nagyon erdekes elmeny volt, folyamatosan csak azt tudtam mondani, hogy ez egy nagyon furcsa varos nagyon furcsa emberekkel.

Az elmult tizenegynehany nap soran rengeteg kerdes merult fel bennem a sajat eletemre vonatkozoan es hiszem, hogy valaszt is fogok talalni ezekre - elobb vagy utobb. ;)

Most meg van ket es fel napom, amit messzemenokig ki fogunk hasznalni.
Ja, ma este gulyaslevest es szilvasgombocot foztunk, es nagyon-nagyon jo lett! Eljenek a hazai izek (ettol fuggetlenul viszek haza magammal kis itteni izt is :))


Hatterben az Arch... (ami egy fel McDonalds jel :P)


Botanikus kert, St. Louis - ez a kep a Japan kertben keszult. A botanikus kertek az orok kedvenceim, csak amultam es bamultam a termeszet csodain!


Nashville, a furcsa varos....


Ryman Auditorium - egy hely, ahol szivesen enekelnek egyszer... Ezen a szinpadon rendszeresen enekelt Johnny Cash, fellepett itt Elvis, es hamarosan fel fog lepni a The Script is...


Ebbol a bekabol sem lett kiralyfi... Lafayette Square, St. Louis


Ez pedig magaert beszel.... :D

6 megjegyzés:

  1. Én minden sorodat olvasom, drága! :)))))))
    Amerika-fílingje van minden szavadnak, bárcsak veled lehettem volna én is! Nashville-ről tudtam, hogy kicsi, de ennyire...? :) A botanikus kertek nekem is mindig kedvenc helyeim, csodásak!
    Katával a fotó verhetetlen. LOL.
    Megkérdezhetem, mi volt az a dal? ;)

    VálaszTörlés
  2. :-*********
    Igen, Nashville ennyire kicsi. Rajottunk, hogy valoszinuleg este-ejszaka van igazi elet, nadehat akkor is...
    Az egyik dal Pitbull feat. Ne Yo Tonight-ja, a masik valami hasonlo... De tancoltunk a kocsiban a Moves Like Jaggerre is hihihi :D

    VálaszTörlés
  3. Istenem, az a Pitbull... kezd elegem lenni belőle... :D de a lényeg hogy jó a kedvetek. :)))))

    VálaszTörlés
  4. Nashville-ben voltál! ÚRISTEN!! A country zene őshazája, ahova egyszer az életem során mindenképpen el szeretnék jutni. Van egy kocsma ott, amit fel kell keresnem, aminek a fala telis-tele van aláírásokkal. :D Meg amúgy is.....
    Ó, de gyönyörű lehetett, irigyellek kicsit, szabad? :))

    VálaszTörlés
  5. Mindent szabad :D
    Szerintem a Tootsie's-ra gondolhatsz, az egy nagyon világhírű hely, oda járt Johnny Cash meg a többi country sztár inni :) Milka-tehén színe van és nagyon pici :)

    VálaszTörlés
  6. Lehet, hogy az, nem tudom a nevét. Ismerősöm mesélt róla, ők is felírták magukat a falra. :D
    Milka-tehén...??? :DDD

    VálaszTörlés