2011. szeptember 3., szombat

Kozkivanatra.... :)

A legtobb ember a beszamoloim alapjan a kolibrikre kivancsi. 

A kolibrik olyanok, mint a kis tunderek.
Elso reggelemen kint alltam a teraszon, eltelt par perc es megjelentek. Eloszor csak egy, aztan meg egy. Tagra nyilt szemekkel csodaltam oket es azt a tenyt is, hogy kb. ket meteres tavolsag volt kozottunk. Osszesen negyen jottek. Egyikuk 'megallt' velem szemben (ami azt jelenti, hogy a szarnyai ugy mozogtak, hogy nem is lattam oket, de o egyhelyben allt), okos kis bogarszemeivel megvizsgalt, korberepult (azaz korbetancolt), majd miutan felfedezett, nyugodtan raszallt az etetore... Ez egy meghatarozo talalkozas volt! :)

Azota minden reggel es delutan kimegyek, csak hogy lassam oket...

Probaltam kepeket kesziteni, most mar ertem, hogy apukamnak mennyi turelemre van szuksege, hogy egy jo pillanatot kapjon el egy madarrol.... :) 

Ime, ok, a kis draga tunderteremtmenyek....




4 megjegyzés:

  1. szééép madárkák! :) remélem, ezt sikerül feltolni ide, eddig nem tudtam megjegyzést írni valami miatt!

    VálaszTörlés
  2. Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :)))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Olyan kis okos szemeik vannak, nem? :)

    VálaszTörlés