2011. július 16., szombat

Mitől nyár a nyár?

Nekem a:

NAPSÜTÉSTŐL

Nemcsak a bőrömet, a szívemet is melengeti...

CUKORBORSÓ PUCOLÁSTÓL






Amikor még kisebb voltam, nővéremmel kiültünk a ház elé a lépcsőre, térdünkön egy-egy tállal. Kettőnk között a zacskóban volt a cukorborsó még héjában. Lehet, ez valami abberáció, hogy szeretem magát az érzést, ahogy kipattogtatom a kis borsókat, de ez a tény :) Most vagy a kislakás melletti lépcsőre ülök ki, vagy megoldom zárt térben a cukorborsó pucolást. De egy nyáron sem maradhat ki. Valamiért vidám leszek tőle :)

SAJTOS-TEJFÖLÖS LÁNGOSTÓL


Ehhez nem is kell magyarázat :)

HIDEG SÖRTŐL


Télen nem iszok sört. Csak nyáron. Egy-egy fülledt nap után ez esik jól :)

ZÖLDBAB VÁGÁSTÓL





A zöldbabnak ugyanaz a története, mint a cukorborsónak. Csak míg a cukorborsót inkább levesben szeretem, főzelékben a zöldbab a nyerő. Valamiért itt a formára vágás a kedvenc lépésem az elkészítés folyamatában...

BEHŰTÖTT SÁRGADINNYÉTŐL


Mindjárt ki is veszem a hűtőből és megeszem uzsonnára. Felfrissít, laktat, lehűt. Nincs külön története az életemben, egyszerűen szeretem :)
 
Ezen a nyáron mégcsak a lángosevést nem sikerült kivitelezni, de ami késik, nem múlik. A nyár sem múlhat el úgy, hogy a felsorolt dolgok ne legyenek a nyári hónapok részei.

Nektek mitől nyár a nyár?

3 megjegyzés:

  1. A zoldborso nekem is hasonlo. Imadom pucolni es ugy frissen sokkal jobb az ize. Es hat a sor, sargadinnye...nyammmm. A zoldbabrol ne beszelgessunk. :) xxx

    VálaszTörlés
  2. Nekem a görögdinnyétől.

    Nyáresti meleg szellőtől.

    Mostanában a behűtött citromos sörtől.

    Fagylalttól, minden mennyiségben.

    A zöldborsót pucolni életemben sosem szerettem... tök fura. :D

    VálaszTörlés
  3. Kat, majd pucoljunk cukorborsót!!! :D
    Kriszti, Veled meg legközelebb nem kávézóba, hanem sörözőbe megyünk :P

    VálaszTörlés