2011. augusztus 14., vasárnap

It's the final countdown avagy a Végső visszaszámlálás

Az ágyamon ülök és kupi vesz körül. Az agyamban is van némi zűrzavar, azaz rendetlenség.
Mellettem egy A4-es füzet, amelynek két oldala listákkal van tele. Szám szerint négy listával.

Igen, készülődök. Immáron 3 és fél hónapja... Akkor kiszámoltam, mennyi nap van hátra a Nagy Kalandig. Nagyon sok volt. Most pedig 5 éjszaka választ el attól, hogy repülőre üljek, átszeljem az óceánt és lábam az Amerikai Egyesült Államok földjét érintse.

Bár lennének szavak, amikkel ki tudnám fejezni, mennyi minden zajlik a lelkemben! 
Várakozás, öröm, vágyakozás, kíváncsiság, izgatottság, félelem, hála.
A szívem tele van kérdésekkel (Milyen lesz? Hogy fogom érezni magam? Otthonos lesz? Miket látok majd? Kikkel találkozok? Mit akar Isten mutatni? Mit fogok tanulni? Hogy fogom kivitelezni az átszállást? :) stb. stb. stb.) és nagy reménységgel tekintek az elkövetkezendő három hét elé.

Egy hetet még dolgozni kell (nem lesz egyszerű, amikor már csak félig vagyok itthon lélekben), pénteken pedig irány Amerika! :)
5 éjszaka, már csak 5 éjszaka....

4 megjegyzés:

  1. :)) Veled izgulok és számolom a napokat és teszem fel a kérdéseket én is...
    Kevesen tudják értékelni azokat az áldásokat, melyeket Istentől kapnak. Te ezen kevesek közé tartozol. Bizonyára élményekkel gazdagodva, hálatelt szívvel és sokkal bölcsebben fogsz hazatérni az Újvilágból!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Drágám! :) A velem izgulást, meg mindent!!!
    Nagggggggggyon kíváncsi vagyok, hogy fogok visszatérni Magyarhonba :) Jajjj nekem! :D

    VálaszTörlés
  3. 3 napot kell amr csak aludni. :) En is nagyon kivancsian varom, hogy mit akar Isten mutatni itt nekunk a Mississippi partjan. Szeretnek mindent megtenni azert, hogy jol erezd magad is es valoban kaland legyen. Varunk. <3

    VálaszTörlés
  4. Már csak kettőt! :) Drágám, ha csak ott leszel mellettem, már jó lesz minden, és ahogy magunkat ismerem, kalandban nem lesz hiány (gondolj csak a közös szekrényvásárlásunkra :D)! Várom, hogy ott legyek. <3

    VálaszTörlés