2015. február 7., szombat

Bajnokok és bajnoknők reggelije

Soha nem gondoltam volna, hogy megszeretem a zabkását. Valamiért az volt elültetve a fejemben, hogy szegényes, íztelen, szagtalan 'étel'.

Tavaly azonban eljött az idő, hogy összebarátkozzunk. 
Refluxot diagnosztizáltak nálam és a zabkása a diétám része lett. Ekkor rájöttem, hogy gazdag, ízes, illatos kutyulmányról van szó.

Ettem magában, almával, banánnal, karobporral.
Múlt héten egy új változatot próbáltam ki, ami elsőre levett a lábamról.

Banános-mogyoróvajkrémes zabkása

Hozzávalók egy főre:
- 1/3 bögre zabpehely
- 3/4 bögre víz
- 2 ek. méz
- 1 ek. mogyoróvajkrém
- 1/2 banán

Elkészítés:
A zabpelyhet megpirítjuk, majd felöntjük a vízzel és puhára főzzük. Amikor forr, belevágjuk a banánt, a mézet és a mogyoróvajkrémet. Addig kevergetjük, amíg a mogyoróvajkrém felolvad.
Ízlés szerint kakaóval vagy fahéjjal díszíthető.

Jó étvágyat!


2 megjegyzés: