2015. február 8., vasárnap

Mézes-mustáros csirkemell

Egyszerű és nagyszerű!

Hozzávalók:
- egy csirkemell filé
- csipet só
- csipet bors (Salt'N'Pepa)
- 4 ek. méz
- 4 ek. mustár (én dijoni mustárt használtam, szerintem az a legjobb és ad egy kis pikáns ízt)

Elkészítés:
A csirkemellet megmosom, majd felcsíkozom. Egy serpenyőbe olajat melegítek, beleteszem a husit, sózom, borsozom.
Olajon fehérre sütöm (lehet pirítani is), majd kiveszem egy külön tálba. A serpenyőben maradt olajon a mézet karamellizálom (fortyog, gyöngyözik, illatozik), majd hozzáadom a mustárt. Amikor ezek összeforrtak, visszateszem a csirkemellet és 2-3 percig forgatom a szószban. És kész is van!

Köretként én rizst főztem hozzá, de van, aki tésztával fogyasztja.

Ahogy jól esik ;)
Jó étvágyat!


7 megjegyzés:

  1. Hű, de guszta, éhen halok!
    Ez lesz ma az ebéd, köszi a tippet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszméletlen finom lett, bár én nem dijoni mustárt használtam, csak amit találtam itthon. Ez a recept elő fog még kerülni a konyhában. ;) Jaj, és az illata.... hát tényleg. :)

      Törlés
  2. Holnap tesztelem a fiúkon! ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, ízleni fog-e nekik! :) Felőled nincs kétségem :)

      Törlés
  3. Ma is ez volt a vacsi, repetáztak! 😄

    VálaszTörlés